A Hisense is beszáll az Inter szponzorálásába

hisense inter

Néhány nappal a Serie A, vagyis az első osztályú olasz labdarúgó-bajnokság kezdete után partnerségi megállapodást kötött az FC Internazionale Milano és a Hisense.

Az Európa-, valamint a világbajnokság, továbbá a Paris Saint-Germain szponzorációja után a Hisense ezúttal az olasz futballpiacra is betette a lábát, mindezt egy olyan együttműködéssel, amely jól tükrözi a vállalat sport iránti szenvedélyét. “A döntés már régóta érlelődött bennünk, végül a közös jövőkép és az élvonalbeli megoldások iránti kölcsönös szenvedély tette lehetővé a partnerség megvalósulását” – hangsúlyozta Gianluca Di Pietro, a Hisense olaszországi leányvállalatának vezérigazgatója.

Öröm számunkra, hogy immár a Hisense-t is a kék-feketék partnercsaládjában üdvözölhetjük. A Hisense- ben ugyanazt az innovációra és kiválóságra való törekvést látjuk, ami klubunkat is jellemzi, és hiszünk abban, hogy az együttműködés mindkét márka számára új horizontokat nyit majd” – tette hozzá Alessandro Antonello, az FC Internazionale Milano vezérigazgatója.

A Hisense a hazai olasz mérkőzéseken a LED-kivetítőkön, valamint maxiscreen-en is megjelenik szponzorként, továbbá az Inter klub helyiségeiben – úgymint a stadion vendéglátóhelyiségeiben vagy azedzőtermekben – is használja majd a vállalat készülékeit.

About eva

További cikkek

építőanyag árak

Segítséget kapnak az agrárcégek az elszálló építőanyag árak miatt

Egy tavaly decemberben megjelent rendelet értelmében lehetőség nyílik a 2020 után benyújtott építési beruházást tartalmazó …

%d bloggers like this: